tiptopDeal: elke dag zorgen wij ervoor dat je de beste kortingen kunt krijgen op de meest exclusieve top producten. Via ons brede netwerk van leveranciers kunnen wij hoge kortingen bedingen, soms zelfs tot wel 77%! Elke dag om 12:00 uur gaat de nieuwe dagaanbieding online. Zoals het woord al zegt, de aanbieding is slechts één dag geldig.
Confirmation wasn't received and sent 1st mail asking about the status of my order on -> 15.11.2021. Here I got the only reply from Frank with tracking no., but there was no reply on other e-mails later.
Delivery experience:
I received the wrong product NINA RICCI sunglasses on -> 24.11.2021.
I sent emails with evidence + pictures on which I didn't get a reply, so later I reach them by WhatsApp on -> 27.11.2021.
I was waiting so long for instructions where I need to return the product, and in the end, I received only a return address without special instructions or a Return code on ->10.12.2021 (after 2 weeks of communications and chasing the seller).
I returned the wrong product via Post NL and it was promised that Tiptopdeal will inform me when the package will be received. I was following the return package with a tracking number and saw that the return package is delivered to Tiptopdeal, so I contact them again because even promised they didn't inform me back!
Today I requested money back for Post NL Shipping costs I paid myself for their wrong delivery to be returned. I got an answer that they didn't pay for shipping costs and I should ask for a shipping label. I asked earlier for that but Tiptopdeal ONLY gave the return address and said NO return number needed, simply need to put my name and number from the order on the return package!
I asked the full amount to be returned to my bank account from the product I paid and the costs I paid to return the wrong product to them. STILL NO ANSWER!
Overall for the service:
No one reply to my emails, only I received automatically mail with a case number created which will be answered after 48 h, but I didn't get a reply to my emails. Seller communication is with delays, poor and unclear!
A lot of delays in their replies on WhatsApp, their phone doesn't work!
I had a very bad experience which is still in process (1 month) and it is time-consuming because you need to chase the seller, so I will not order from Tiptopdeal.com again!
Zwakke punten No one reply to my emails, only I received automatically mail with a case number created which will be answered after 48 h, but I didn't get a reply to my emails. Seller communication is with delays, poor and unclear!
A lot of delays in their replies on WhatsApp, their phone doesn't work!
Ik word elke keer perfect geholpen door de WhatsAppp klantenservice. Ik ben een 50-plusser, dus ik ben niet echt handig met telefoons en had liever telefonisch contact gewild. Echter, als je aan de lange wachtrijen en dergelijke moet denken, heb je geen zin meer om te bellen. Via WhatsApp hebben ze mijn vraag binnen enkele minuten behandeld. Toch weer een voordeel van deze dienst
Ik had onlangs een bestelling geplaatst. Daarnaast had ik ook aankopen gedaan voor kerst. Echt, de klantenservice reageert heel snel op mijn vragen. De levering is ook snel gedaan en goed verlopen. De vriendelijke pakketbezorger kwam het weer brengen. Ik ga hier zeker weer bestellen en dat raad ik anderen ook aan. Tiptopdeal heeft echt een goede klantenservice. Op en top geregeld zo.
De producten waren binnen de levertermijn van 6 tot 10 werkdagen geleverd. Ik kreeg een dag voor levering een e-mail van Tiptopdeal en DHL Parcel. Er stond precies hoelaat er bezorgd zou worden.
De producten waren ook nog eens goed verpakt door Efulfilment Europe BV. Ik ga zeker nog eens een keer weer een aankoop doen, als ze het aanbod uitbreiden.
Ik heb onlangs een maand terug 2 polo's besteld uiteraard betaald en netjes erop gewacht. Wat al raar was dst ik geen bevestiging mail heb gekregen na mijn bestelling dus heb ik contact gegevens gezocht om informatie op te halen. Vervolgens geen reactie tot na een week erna kreeg ik pas bevestigingsmail en bericht dat er vertraging is en dat de goederen 2 maanden later worden bezorgd.! Daarop heb ik gemailt van dat ik daar niet akkoord mee ga en dat ik zolang er nietop wil wachten dat ik er oplossing voor wilt en zo niet wil ikmijn geld terug. En daarna heb ik nooit meer een bericht ontvangen en geen reacties meer mogen ontvangen van hun. Ik ga morgen aangifte doen tegen tiptopdeal.nl
In mei heb ik een polo besteld van Hugo Boss. Ondertussen in juli heb ik de polo nog steeds niet ontvangen. Ik begin te twijfelen aan de oprechtheid van het bedrijf. Advies: koop hier niets.
Sterke punten Geen
Zwakke punten Geen levering, tiptopdeal houdt de klant aan het lijntje
Waardeloos. Onlangs Ralph Lauren polos besteld 2 stuks. Na 6 weken ontvangen. Kwaliteit voelde niet vertrouwd, even langs gegaan bij Bijenkorf en blijkt dat het om nagemaakte polos gaan.
Nu voor de derde keer een bestelling bij Tiptopdeal gedaan, en weer is het mis. Je denkt, een bedrijf leert. Maar niets is minder waar. De aanbiedingen zijn echt prima. Maar levertijden worden absoluut niet gehaald. Het bedrijf reageert wel op mijn emails, verder niet op de inhoud, en een stukje emotie is deze mensen vreemd. Ze blijven de schuld afgeven op hun leverancier en beloven beterschap. Ik geloof ze niet meer. Zonde.
Sterke punten Aanbiedingen.
Zwakke punten Levertijd wordt bij lange na niet gehaald
Na een maand nog steeds de bestelling niet binnen. 3 keer gemailed en gebeld. Uiteindelijk antwoord dat de order onderweg was en het er binnen een aantal dagen zou zijn. Na een paar dagen een mail dat de leverancier niet meer kon leveren. Ze zouden mijn geld terug storten maar nog steeds geen geld. Zijn nu al bijna 1,5 maand verder.
Ondanks herhaalde verzoeken zijn de verzendkosten niet teruggestort bij een retourzending. Dit is wettelijk verplicht bij koop op afstand. Ook geen reacties op e-mails. Bovendien was er sprake van levering van de verkeerde maat en heb ik twijfels over de echtheid van hun producten. Al met al geen aanrader.
Worst experience ever!
Ordering experience:
I ordered Police frame glasses on -> 10.11.2021.
Confirmation wasn't received and sent 1st mail asking about the status of my order on -> 15.11.2021. Here I got the only reply from Frank with tracking no., but there was no reply on other e-mails later.
Delivery experience:
I received the wrong product NINA RICCI sunglasses on -> 24.11.2021.
I sent emails with evidence + pictures on which I didn't get a reply, so later I reach them by WhatsApp on -> 27.11.2021.
I was waiting so long for instructions where I need to return the product, and in the end, I received only a return address without special instructions or a Return code on ->10.12.2021 (after 2 weeks of communications and chasing the seller).
I returned the wrong product via Post NL and it was promised that Tiptopdeal will inform me when the package will be received. I was following the return package with a tracking number and saw that the return package is delivered to Tiptopdeal, so I contact them again because even promised they didn't inform me back!
Today I requested money back for Post NL Shipping costs I paid myself for their wrong delivery to be returned. I got an answer that they didn't pay for shipping costs and I should ask for a shipping label. I asked earlier for that but Tiptopdeal ONLY gave the return address and said NO return number needed, simply need to put my name and number from the order on the return package!
I asked the full amount to be returned to my bank account from the product I paid and the costs I paid to return the wrong product to them. STILL NO ANSWER!
Overall for the service:
No one reply to my emails, only I received automatically mail with a case number created which will be answered after 48 h, but I didn't get a reply to my emails. Seller communication is with delays, poor and unclear!
A lot of delays in their replies on WhatsApp, their phone doesn't work!
I had a very bad experience which is still in process (1 month) and it is time-consuming because you need to chase the seller, so I will not order from Tiptopdeal.com again!
Zwakke punten
No one reply to my emails, only I received automatically mail with a case number created which will be answered after 48 h, but I didn't get a reply to my emails. Seller communication is with delays, poor and unclear!
A lot of delays in their replies on WhatsApp, their phone doesn't work!
Perfect geholpen
Ik word elke keer perfect geholpen door de WhatsAppp klantenservice. Ik ben een 50-plusser, dus ik ben niet echt handig met telefoons en had liever telefonisch contact gewild. Echter, als je aan de lange wachtrijen en dergelijke moet denken, heb je geen zin meer om te bellen. Via WhatsApp hebben ze mijn vraag binnen enkele minuten behandeld. Toch weer een voordeel van deze dienst
Sterke punten
Goed bereikbaar
WhatsApp klantenservice
Vriendelijk
Denkt goed mee
Tiptopdeal de vriendelijkste klantenservice
Ik had onlangs een bestelling geplaatst. Daarnaast had ik ook aankopen gedaan voor kerst. Echt, de klantenservice reageert heel snel op mijn vragen. De levering is ook snel gedaan en goed verlopen. De vriendelijke pakketbezorger kwam het weer brengen. Ik ga hier zeker weer bestellen en dat raad ik anderen ook aan. Tiptopdeal heeft echt een goede klantenservice. Op en top geregeld zo.
Perfecte levering! Chapeau
De producten waren binnen de levertermijn van 6 tot 10 werkdagen geleverd. Ik kreeg een dag voor levering een e-mail van Tiptopdeal en DHL Parcel. Er stond precies hoelaat er bezorgd zou worden.
De producten waren ook nog eens goed verpakt door Efulfilment Europe BV. Ik ga zeker nog eens een keer weer een aankoop doen, als ze het aanbod uitbreiden.
Sterke punten
Levering
Producten
Service
Vriendelijkheid
Zwakke punten
Geen
Producten ontvangen na 1 dag
Snel producten ontvangen binnen 1 dag. Minpunten geen
Top producten
Mijn ervaring was zeer goed bij tiptopdeal. Goede producten voor de beste prijs..
Tiptopdeal is 100% NEP!! KOOP HIER NIETS!!
Ik heb onlangs een maand terug 2 polo's besteld uiteraard betaald en netjes erop gewacht. Wat al raar was dst ik geen bevestiging mail heb gekregen na mijn bestelling dus heb ik contact gegevens gezocht om informatie op te halen. Vervolgens geen reactie tot na een week erna kreeg ik pas bevestigingsmail en bericht dat er vertraging is en dat de goederen 2 maanden later worden bezorgd.! Daarop heb ik gemailt van dat ik daar niet akkoord mee ga en dat ik zolang er nietop wil wachten dat ik er oplossing voor wilt en zo niet wil ikmijn geld terug. En daarna heb ik nooit meer een bericht ontvangen en geen reacties meer mogen ontvangen van hun. Ik ga morgen aangifte doen tegen tiptopdeal.nl
Sterke punten
Smerige praktijken!
Zwakke punten
0% service
Asociaal lange levertijd
In mei heb ik een polo besteld van Hugo Boss. Ondertussen in juli heb ik de polo nog steeds niet ontvangen. Ik begin te twijfelen aan de oprechtheid van het bedrijf. Advies: koop hier niets.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Geen levering, tiptopdeal houdt de klant aan het lijntje
Nep merk kleding
Waardeloos. Onlangs Ralph Lauren polos besteld 2 stuks. Na 6 weken ontvangen. Kwaliteit voelde niet vertrouwd, even langs gegaan bij Bijenkorf en blijkt dat het om nagemaakte polos gaan.
Lesje geleerd en weg geld
dus nooit meer bestellen bij Tip Top Tyfus.nl
Sterke punten
Geen enkele
Zwakke punten
Levertijd en imitatiekleding
prima aanbiedingen, slechte service
Nu voor de derde keer een bestelling bij Tiptopdeal gedaan, en weer is het mis. Je denkt, een bedrijf leert. Maar niets is minder waar. De aanbiedingen zijn echt prima. Maar levertijden worden absoluut niet gehaald. Het bedrijf reageert wel op mijn emails, verder niet op de inhoud, en een stukje emotie is deze mensen vreemd. Ze blijven de schuld afgeven op hun leverancier en beloven beterschap. Ik geloof ze niet meer. Zonde.
Sterke punten
Aanbiedingen.
Zwakke punten
Levertijd wordt bij lange na niet gehaald
Schuiven fouten af op leverancier
Tonen geen emotie/begrip
beloven veel, maar maken niets waar.
Tip-Topdeal alias Brandeal Lange levertijd..
Zeer lange levertijd, werd als maar aan het lijntje gehouden en de bestelling werd maar vooruit geschoven.
Ben blij dat ik met creditcard heb betaald en dus mijn geld terug heb kunnen vorderen.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
levering
Zeer lange levertijd
Levertijd was volgens de site 5 tot 10 dagen.
Na twee weken geinformeerd waar het bleef en kreeg als antwoord dat de levertijd 5 tot 10 dagen was, maar dat het de volgende week er zou zijn.
Nu na 4 weken nog steeds niets ontvangen!
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Levering
Waardeloos. Niet bestellen
Waardeloze toko.
Na een maand nog steeds de bestelling niet binnen. 3 keer gemailed en gebeld. Uiteindelijk antwoord dat de order onderweg was en het er binnen een aantal dagen zou zijn. Na een paar dagen een mail dat de leverancier niet meer kon leveren. Ze zouden mijn geld terug storten maar nog steeds geen geld. Zijn nu al bijna 1,5 maand verder.
NIET bestellen dus!
Sterke punten
geen
Zwakke punten
geen product
wel geld kwijt
geen telefoonnummer
geen reactie op mail
Geen verzendkosten terug bij retour
Ondanks herhaalde verzoeken zijn de verzendkosten niet teruggestort bij een retourzending. Dit is wettelijk verplicht bij koop op afstand. Ook geen reacties op e-mails. Bovendien was er sprake van levering van de verkeerde maat en heb ik twijfels over de echtheid van hun producten. Al met al geen aanrader.
Sterke punten
Prijs
Zwakke punten
Verzendkosten niet teruggestort
Geen reacties op e-mails
Vermoeden van namaak