• Het beeld is duidelijk: de klantenservice is zó verschrikkelijk belabberd geworden dat er de laatste tijd bijna alleen nog maar negatieve reviews komen.
    Ik ben 'vaste' klant (meer dan 10 horloges, houd het niet precies bij) en kan dat beeld beamen.
    De laatste was een 'dikke' Yves Camani waarvan de sluiting lam was. Ik had daags na ontvangst voorgesteld mij een nieuwe sluiting op te sturen waarop Watch2Day positief reageerde. Na een paar weken (en zelf steeds navragen) bleek dat niet mogelijk te zijn en kon ik het horloge ter reparatie opsturen (voor eigen kosten terwijl je bij melding van een defect binnen 3 dagen kosteloos mag retourneren).
    Na lang getouwtrek en wachten heb ik via Paypal een klacht ingediend en toen kon het, ruim een maand later, ineens wel: "Excuus, u heeft het defect inderdaad wel op tijd gemeld."
    Nu heeft Watch2Day het horloge ook al weer meer dan een maand retour en nog steeds geen enkele actie, ondanks herinneringen.

    Kortom: de aanbiedingen zijn erg aantrekkelijk (goede prijs, mooie en vaak exotische modellen) maar de klantenservice is een regelrechte ramp.

    Sterke punten
    Mooie aanbiedingen

    Zwakke punten
    Slechte after sales (geen incidenten maar zelfs algemeen beeld!)

    Door Willy4all op 13 december 2019 Reageer

  • Op 23 okt. 2019 bouwsteentjes gekocht met de verwachte leverdatum 10 november maar zeker voor sinterklaas. Al een aantal keer gevraagd waar ze bleven, ze komen deze week was steeds de belofte.

    Op 28 nov. kwam het volgende bericht; Je Kunststof speelblokjes worden *nu* verpakt. De automatische track& trace mail volgt vanavond of morgenvroeg. Je pakket kan je morgen, vrijdag 29 nov. en/of overmorgen 30 nov. verwachten.
    Dank voor je geduld! We liepen een aantal werkdagen vertraging op met de afhandeling van je bestelling.

    Op 2 december nog steeds geen blokjes, geen trackingcode. Hier bestel ik nooit meer

    Na plaatsing van dit bericht op 3 dec. 's avonds plotseling een mail met trackingcode. Ze worden de 4e bezorgd. Op 4 dec. heeft postnl het pakket nog niet binnen volgens de tracking site.

    4 dec. Ik meld het maar weer eens aan dealert. En weer bemoedigende woorden;

    Karin C (Dealert)
    4 dec. 13:44 CET
    Goedemiddag,
    Het is onderweg! Hopelijk nog op tijd voor Sinterklaas...

    Met vriendelijke groet,
    Karin
    Dealert.nl klantenservice

    Ik meld dat het nog niet eens bij postnl is. Ook nu weer houden ze bij dealert de moed erin.
    Karin C (Dealert)

    4 dec. 14:32 CET

    Het is toch 5 december Sinterklaas ;)?

    Met vriendelijke groet,
    Karin
    Dealert.nl klantenservice

    Maar ook op 5 dec. ligt er nog niks bij postnl, en ook niet in onze brievenbus.

    6 dec. het is binnen. Ik bestel voortaan wel weer zelf bij aliexpress

    Sterke punten
    Het personeel blijf positief over zichzelf

    Zwakke punten
    Het runnen van een webshop

    Door mpb op 6 december 2019 Reageer

  • Bestelling geplaatst met zgn levertijd 14 dagen , daar waar op de site staat max 5 dagen. Vervolgens na 14 dagen gewacht te hebben, heb ik de order geannuleerd. Hiervan bevestiging gekregen, en tevens dat geld binnen 14 dagen geretourneerd zal worden. Die termijn is nu verstreken. Na weer een mail gestuurd te hebben is het bedrag een dag later geretourneerd.

    Sterke punten
    lage prijs

    Zwakke punten
    Aan een lage prijs heb je niets , als ze niet leveren

    Door Wybo op 21 oktober 2019 Reageer

  • I was a customer with Groupon for a number of years...I imagine that I spent no less than 1000e while associated with them... Sometimes I would buy 2 or 3 for the same restaurant, only to discover that it was not an enjoyable experience from the first visit... sometimes I just didn't get to it... and sometimes the restaurant would close... NEVER, not ONCE, did they give me a problem concerning a refund...then this company morphs into 'Social Deal. Not a problem, I think. Until the two times when I waited until the deal was about to expire, find myself trying to access the voucher, and my device keeps shunting me to an app. This proved frustrating and embarrassing and I abandoned each effort. When I contacted Social Deal, their response was, 'Did you call us?'. To be honest, since both occurred after 6pm, AND I was flustered, it didn't beGIN to occur to me. They refused to refund my money. The restaurant connected with my last deal closed. So they credited my account. My Social Deal account. I asked them to credit whatever personal account, credit card or bank, that I paid from. They refused. Now what sort of 'social' is that, I ask you? Hence, I felt socially obligated to write this to inform potential clients what to expect from this company. The choice is, of course, yours in the end. I just wanted you to know what to expect should problems arise.

    Sterke punten
    that I don't have to use them anymore

    Zwakke punten
    insulting that they would react only after I publish letters like this. same reaction, in fact, to a SECOND letter on FB as the one on google. must be prewritten or something. I'm sorry that I have to waste my time like this.

    Door Isaac Mizrahi op 24 september 2019 Reageer

  • Begin juni een bestelling gedaan. Ik kreeg na enkele dagen keurig een mail dat het goed binnen 7 tot 10 werkdagen geleverd zou worden. Na een maand nog niets. Verzocht om een update. Toen werd gemeld nog ongeveer 2 weken. (Jammer dat je daar zelf om moet vragen.) Besloten toch maar te annuleren. En toen niets meer. Na 2 weken ben ik gaan proberen te bellen. Telefoonnummer werkt niet. Per email gevraagd hoe het met mijn geld stond. Ik kreeg een mail dat ze de annulering hebben ontvangen en het geld komt er aan. Wel met de toevoeging dat ik werd verzocht geen contact meer met ze op te nemen, omdat het dan alleen langer zou kunnen duren voor ik mijn geld had. Dat klonk op zijn zachtst gezegd niet vriendelijk. Zeker aangezien ik slechts 1 mail had verzonden hierover.

    Sterke punten
    Die hebben ze niet.

    Zwakke punten
    Communicatie

    Door KC op 6 augustus 2019 Reageer

  • 11 juni iets besteld en betaald
    18 juni zou het verzonden worden
    Geen pakketje ontvangen
    5 juli mail gestuurd -> geen reactie (enkel automatisch antwoord)
    12 juli nog steeds niets gekregen

    Sterke punten
    GEEN

    Zwakke punten
    oplichters

    Door Gerd op 12 juli 2019 Reageer

  • Bought a nice phone thank you

    Sterke punten
    service contact product

    Zwakke punten
    none

    Door Matthew op 14 juni 2019 Reageer

  • Medio mei een rekbare riem besteld. Op 20 mei ontving ik een mail dat deze was verzonden. 31 mei niets ontvangen en gemaild naar CDD. Op 1 juni kreeg ik het antwoord dat deze niet te traceren is. Conclusie: geld kwijt!
    Advies: Koop NOOIT bij Check Die Deal!!!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles wat denkbaar is.

    Door Henk op 5 juni 2019 Reageer

  • Na bestelling werd mijn levering zomaar 2x uitgesteld, al met al bijna 2 maanden moeten wachten tot alles binnen was.
    Goedkoop geprijsd maar in mijn geval betrof het imitatieproducten.
    Trui van Ralph lauren die loshangt zoals een vuilniszak, geen model erin. Ook schoenen welke besteld waren vielen na enkele weken uit elkaar.
    Voor mij was dat de eerste en direct ook de laatste bestelling bij Brandeal

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Imitatieproducten
    Lange levering

    Door Robert op 3 mei 2019 Reageer

  • prima 64 sd kaart gekocht, snel geleverd

    Sterke punten
    snel en goede klantenservice altijd bereikbaar

    Zwakke punten
    geen

    Door Frank op 1 mei 2019 Reageer

  • Ik kijk altijd even in de app van spydeals.nl altijd leuke koopjes en handig om de prijsfouten snel te vinden

    Sterke punten
    Gebruikers vriendelijke app

    Door Beuntje op 7 maart 2019 Reageer

  • wel betaald maar geen product ontvangen

    Zwakke punten
    niemand reageert op mails

    Door w leemeijer op 7 maart 2019 Reageer

  • Kan niet meer zonder spydeals. Open elke dag eventjes de app om weer te kijken welke leuke aanbiedingen en kortingen er zijn.

    Sterke punten
    Overzichtelijke app

    Zwakke punten
    Geen

    Door Kim op 2 februari 2019 Reageer

  • ik heb een gratis product bij ze besteld dat waren 2 beeldjes alleen verzend kosten moeten betalen heb ik gedaan geen contact met ze gekregen geen reactie op mails en niet gereageerd op de telefoon ik denk dat ik ook opgelicht ben

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    alles

    Door Ingrid op 11 januari 2019 Reageer

  • Ik heb op 4 september 2018 een Clim Cart traplopend steekwagentje besteld en onmiddellijk betaald. Heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. DealQlub reageert niet op mijn e-mails en chatberichten op hun website. Telefonisch zijn ze ook niet bereikbaar. En als ik als ik de reacties lees op het internet ben ik zeker niet de enige.

    Mvg,
    Peggy

    Door Peggy Goosen op 6 december 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Bij Bundol een I Phone 6 besteld. Na 4 weken nog niet geleverd en niet snel te leveren. Toezegging ontvangen dat het geld op 8 oktober zou worden teruggestort. Sinds die tijd alleen valse beloftes. Na melding aan Paypall wordt nu gewoon verzonnen dat ik mijn melding bij Paypal moet intrekken en dat dan de betaling zichtbaar zal worden. Dit is pure oplichting. Als ik mijn melding intrek verspeel ik mijn rechten.

    Doe nooit zaken met deze oplichters.

    Sterke punten
    Leugens vertellen

    Zwakke punten
    Afspraken nakomen

    Door Wim Neggers op 4 december 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Waren erg behulpzaam en goed geprijsd

    Sterke punten
    Prijs
    Service

    Zwakke punten
    Geen idee

    Door Tijn op 27 november 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Meer dan een maand geleden lampjes besteld, levertijd 5 tot 7 dagen maar nog niets ontvangen, telefoon wordt niet opgenomen, mails niet beantwoord. Zijn dit soms dezelfde lui als van "Dealy Dealz", ( zwembad besteld, nooit gekregen, site bestaat niet meer) en "Select Deals", (Fuchsiastekken besteld, nooit ontvangen, site onlangs gestopt)
    Het is onbegrijpelijk dat ze ook via Bol.com leveren.

    Sterke punten
    Die zijn er niet

    Zwakke punten
    Er wordt niet geleverd en ze zijn onbereikbaar.

    Door Fred op 8 november 2018 Reageer (1 reactie)

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Handdoeken besteld en heel vlot ontvangen! Handdoeken zijn lekker zacht, goede prijs-kwaliteit verhouding.

    Sterke punten
    Vlotte levering, goed product

    Zwakke punten
    -

    Door Manuela H. op 8 november 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Vaatwastabletten besteld, en t-shirts.

    Sterke punten
    prijs/kwaliteit is prima.

    Zwakke punten
    Verzendprijs zou wat lager mogen.

    Door klaas vaak op 7 november 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Niet te geloven dit, Robotstofzuiger besteld op 20-07-2018. Na diverse pogingen tot (mail / telefonisch) contact, geen succes. Nu, bijna 4 maanden verder, geeft de site aan dat de stofzuiger (nog steeds) op voorraad is, staat de order in "mijn account" gewoon open maar gebeurt er totaal niets. Kijkend naar de andere reviews kan ik niets anders dan concluderen dat we met z'n allen besodemieterd zijn en ik € 189,95 op mijn buik kan schrijven. Ik zit veel op de weg en ga er binnenkort even langs, moet toch op z'n minst enige lol beleven van mijn € 189,95. Vooralsnog, of ik moet een dezer dagen of mijn geld terugkrijgen of alsnog de stofzuiger geleverd krijgen, zijn het een stelletje oplichters, vriendelijker kan ik het niet maken.

    Sterke punten
    De boel oplichten!

    Zwakke punten
    Nog niet gevonden, gelukkig voor hen!

    Door Robin Smit op 5 november 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Laarzen besteld en snel ontvangen. Zijn precies zoals ik gehoopt had. Zitten heerlijk en ben er helemaal blij mee!

    Sterke punten
    Snel geleverd & goede kwaliteit

    Zwakke punten
    Geen

    Door Sam op 2 november 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Deze organisatie is ZEEEEER onbetrouwbaar als je bestelling niet geleverd wordt zijn ze niet bereikbaar niet via telefoon en ook niet via mail .
    In het verleden regelmatig dingen besteld en ook geleverd gekregen maar als het mis gaat houden ze zich niet thuis .
    Natuurlijk zijn de kosten om het uit handen te geven hoger dan het betaalde product en daar wordt dan misbruik van gemaakt BAH .
    Als ik in de buurt kom zal ik wel ff bij Daan langsgaan hij staat tenslotte op sociaal media .

    Sterke punten
    Zelf verrijking

    Zwakke punten
    Onbetrouwbaar

    Door Leo op 31 oktober 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Voor ons nieuwe huis hier gordijnen besteld. Snel in huis en goede kwaliteit.

    Sterke punten
    Snel in huis

    Zwakke punten
    Geen

    Door Kevin op 28 oktober 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Gebeld met de klantenservice en mijn bestelling kon de zelfde dag nog verzonden worden. Top!!

    Sterke punten
    Goede service

    Zwakke punten
    -

    Door Astrid op 24 oktober 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.