• Ook ik betreur het dat ik niet eerder op Trustpilot heb gekeken. Ik heb een iPad-cover besteld op 22 januari. Bij de advertentie stond "voor 18:00 uur besteld, morgen geleverd. Na 2 weken maar eens gemaild; geen reactie. Een week later weer gemaild; nu kreeg ik wel antwoord, maar een vage smoes dat ik een bestelling had geplaatst met een langere levertijd (?!?). Ze verwachtte dat het binnen 1-2 weken binnen zou komen door leverproblemen bij de leverancier. Kortom, ze liegen dat ze morgen kunnen leveren terwijl ze het geeneens op voorraad hebben. Na 3 weken weer gemaild en natuurlijk wéér geen antwoord. Tot mijn grote verbazing zie ik nu na ruim 2 maanden dat ze gewoon weer dezelfde aanbieding op de site hebben. Maar ik heb nog steeds niks ontvangen of van ze gehoord. Je kan beter bij AliExpress bestellen, dan is het goedkoper én krijg je het tenminste binnen.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    Niet leveren en je met smoesjes je aan het lijntje houden (als ze al reageren)

    Door Tijn de Vries op 1 april 2020 Reageer

  • Horloge begin Oktober naar ze opgestuurd omdat mijn wijzerplaat los zat. Begin December maar eens gebeld hoe het met mijn horloge is. Dat moet dan nog naar Amerika worden verzonden voor reparatie ! En het is een Engels merk !!(zeggen ze). 21 Februari maar wee eens gebeld, want hun laten niets horen.... En ja het horloge is terug en zal zeer snel weer retour komen. Maar u gokt het al, na weer enkele weken niets te hebben gehoord, maar weer eens gebeld. En nu heb ik opeens geen garantie op het mankement !!. En waar mijn horloge is, geen idee. Hoe ik en of ik het terug krijg, geen idee. Want ze komen de gemaakte beloftes die ze hebben gemaakt toch niet waar.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Spelen gewoon stommetje.

    Door Kampendiek op 28 maart 2020 Reageer

  • Retouren worden niet terug betaald. Oplichters
    Bedrijf heeft meerdere adressen. Geen telefoon
    En heel veel slechte recensies

    Sterke punten
    Alles

    Zwakke punten
    Alles is zwak aan dit bedrijf

    Door Edith op 20 februari 2020 Reageer

  • Ik ben een vaste klant van Watch2day. Ongeveer 8 horloges bij hen gekocht.
    Dit keer een smartwatch. Het horloge komt kapot aan.
    Stuur het direct terug en wil graag mn geld terug.
    Echter stuur ik het naar het verkeerde kantoor van W2D.
    Worden daar eens in de twee weken opgehaald ter beoordeling.
    Het vonnis luidt nu: sturen naar verkeerd kantoor,helaas voor u, u krijgt uw geld niet terug. Het horloge wordt voor reparatie opgestuurd.
    Ben hiermee akkoord gegaan, ben benieuwd hoelang dit gaat duren en of ze het horloge echt repareren!

    Dit is wel de laatste keer dat ik bij deze zaak iets gekocht heb.
    Ik houd u op de hoogte.
    H.G

    Even een update.
    Ik heb het horloge op 28 augustus jl besteld. Direct na levering teruggestuurd omdat het stuk aankwam. Het horloge is voor reparatie bij de horlogemaker gebracht. Hij heeft op 8 november het horloge bekeken en volgens mij terzijde gelegd, want 14 dagen later heb ik nog steeds niets gehoord.
    Al met al zijn we nu bijna drie maanden verder en denk ik ook dat de horlogemaker van Watch2day een smartwatch niet kan maken.
    Ik houd u op de hoogte.

    H.G

    6 dagen geleden een email gestuurd. Watch2day geeft geen antwoord!

    Weer 3 dagen later, nog steeds geen antwoord!

    7 dagen later, nog steeds geen antwoord. Wie begrijpt er nog wat van? Het kan toch niet zo zijn dat W2D zomaar mijn geld inpikt!

    Het is nu een maand geleden dat de horlogemaker het kapotte horloge bekeken heeft. Ik zou zo spoedig mogelijk een update krijgen.
    Meer dan een maand wachten daarop is, volgens mij, wel erg lang!

    Vandaag een rare email gekregen,
    deze luidt als volgt:

    Geachte heer, mevrouw,

    Onlangs heeft u een aankoop bij ons gedaan en een review geschreven over onze shop, waarvoor nogmaals onze dank.

    Wij willen u graag uitnodigen om uw review te herzien. Middels onderstaande link kunt u uw review aanpassen. Nogmaals onze excuses voor het onstane ongemak.

    Klik hier om deel te nemen

    Hartelijk dank voor uw mening!
    Met vriendelijke groet,

    Watch2Day

    Waarom zou ik dit doen?
    Ik ben nog steeds zeer ontevreden!

    Op 9 januari telefonisch contact gehad met W2D. Het horloge is inderdaad niet te maken, dus na veel vijven en zessen is mij een nieuw horloge toegezegd. Dit zou 2 of 3 weken duren.
    We gaan nu de 4de week in. Ben benieuwd wanneer het horloge binnenkomt.
    Ik ben nu meer dan 5 maanden bezig om de zaak geregeld te krijgen.
    Echt schandalig!

    Vandaag, 12 feb. 2020, telefonisch contact gehad, met de vraag waar het horloge bleef. Helaas was er van een bestelling of zending niets terug te vinden. Er zal met mij via email contact gehouden worden, vandaag nog. Ben benieuwd!
    Zelfde dag bericht terug met als antwoord dat mijn zaak in behandeling genomen wordt.
    Ik dacht dat dat 5 maanden geleden al gebeurd was.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Heel veel

    Door Hans op 13 februari 2020 Reageer

  • naamketting niet ontvangen

    Zwakke punten
    Betaalde bestelling wordt niet geleverd

    Door lyda op 14 januari 2020 Reageer

  • Als je iets besteld is het de vraag of je het geleverd krijgt. Als je bestelling niet voldoet en ze beloven een nieuwe te sturen doen ze dit niet. Reageren op emails gebeurt niet. Contact krijgen met het bedrijf is dan onmogelijk. OPLICHTERS!!!!!!!!!!!

    Sterke punten
    NIET

    Zwakke punten
    ALLES

    Door Ron op 21 december 2019 Reageer

  • Eind oktober een deal besteld, heel lang niks gehoord. Zelfs na de verwachte leverdatum niks gehoord. Na wat contact heen en weer zou ik de bestelling kunnen annuleren. Heb na enkele weken nog steeds mijn geld niet terug. Doen alleen maar loze beloftes.

    Door Rick op 17 december 2019 Reageer (6 reacties)

  • Niet leveren, na eindeloos mailen verzocht om geld terug te storten maar nee ik kreeg een ander produkt, waar ik niet om gevraagd had. Na nog meer mailen kon ik het dan eindelijk terugsturen maar moest ik zelf de verzendkosten betalen, plus de oorspronkelijke verzendkosten, 13 piek kwijt voor niets. En ervaring met Dealert maar afwachten of ik ooit de rest van het geld terug zou krijgen. van pure ellende het kutding maar gehouden. Wat een kutsite en wat een waardeloze klantenservice!!!

    Sterke punten
    geen enkel, of mooie beloften doen

    Zwakke punten
    leveren, retourneren en klantenservice

    Door Marc op 15 december 2019 Reageer (1 reactie)

  • Het beeld is duidelijk: de klantenservice is zó verschrikkelijk belabberd geworden dat er de laatste tijd bijna alleen nog maar negatieve reviews komen.
    Ik ben 'vaste' klant (meer dan 10 horloges, houd het niet precies bij) en kan dat beeld beamen.
    De laatste was een 'dikke' Yves Camani waarvan de sluiting lam was. Ik had daags na ontvangst voorgesteld mij een nieuwe sluiting op te sturen waarop Watch2Day positief reageerde. Na een paar weken (en zelf steeds navragen) bleek dat niet mogelijk te zijn en kon ik het horloge ter reparatie opsturen (voor eigen kosten terwijl je bij melding van een defect binnen 3 dagen kosteloos mag retourneren).
    Na lang getouwtrek en wachten heb ik via Paypal een klacht ingediend en toen kon het, ruim een maand later, ineens wel: "Excuus, u heeft het defect inderdaad wel op tijd gemeld."
    Nu heeft Watch2Day het horloge ook al weer meer dan een maand retour en nog steeds geen enkele actie, ondanks herinneringen.

    Kortom: de aanbiedingen zijn erg aantrekkelijk (goede prijs, mooie en vaak exotische modellen) maar de klantenservice is een regelrechte ramp.

    Sterke punten
    Mooie aanbiedingen

    Zwakke punten
    Slechte after sales (geen incidenten maar zelfs algemeen beeld!)

    Door Willy4all op 13 december 2019 Reageer

  • Op 23 okt. 2019 bouwsteentjes gekocht met de verwachte leverdatum 10 november maar zeker voor sinterklaas. Al een aantal keer gevraagd waar ze bleven, ze komen deze week was steeds de belofte.

    Op 28 nov. kwam het volgende bericht; Je Kunststof speelblokjes worden *nu* verpakt. De automatische track& trace mail volgt vanavond of morgenvroeg. Je pakket kan je morgen, vrijdag 29 nov. en/of overmorgen 30 nov. verwachten.
    Dank voor je geduld! We liepen een aantal werkdagen vertraging op met de afhandeling van je bestelling.

    Op 2 december nog steeds geen blokjes, geen trackingcode. Hier bestel ik nooit meer

    Na plaatsing van dit bericht op 3 dec. 's avonds plotseling een mail met trackingcode. Ze worden de 4e bezorgd. Op 4 dec. heeft postnl het pakket nog niet binnen volgens de tracking site.

    4 dec. Ik meld het maar weer eens aan dealert. En weer bemoedigende woorden;

    Karin C (Dealert)
    4 dec. 13:44 CET
    Goedemiddag,
    Het is onderweg! Hopelijk nog op tijd voor Sinterklaas...

    Met vriendelijke groet,
    Karin
    Dealert.nl klantenservice

    Ik meld dat het nog niet eens bij postnl is. Ook nu weer houden ze bij dealert de moed erin.
    Karin C (Dealert)

    4 dec. 14:32 CET

    Het is toch 5 december Sinterklaas ;)?

    Met vriendelijke groet,
    Karin
    Dealert.nl klantenservice

    Maar ook op 5 dec. ligt er nog niks bij postnl, en ook niet in onze brievenbus.

    6 dec. het is binnen. Ik bestel voortaan wel weer zelf bij aliexpress

    Sterke punten
    Het personeel blijf positief over zichzelf

    Zwakke punten
    Het runnen van een webshop

    Door mpb op 6 december 2019 Reageer

  • Bestelling geplaatst met zgn levertijd 14 dagen , daar waar op de site staat max 5 dagen. Vervolgens na 14 dagen gewacht te hebben, heb ik de order geannuleerd. Hiervan bevestiging gekregen, en tevens dat geld binnen 14 dagen geretourneerd zal worden. Die termijn is nu verstreken. Na weer een mail gestuurd te hebben is het bedrag een dag later geretourneerd.

    Sterke punten
    lage prijs

    Zwakke punten
    Aan een lage prijs heb je niets , als ze niet leveren

    Door Wybo op 21 oktober 2019 Reageer

  • I was a customer with Groupon for a number of years...I imagine that I spent no less than 1000e while associated with them... Sometimes I would buy 2 or 3 for the same restaurant, only to discover that it was not an enjoyable experience from the first visit... sometimes I just didn't get to it... and sometimes the restaurant would close... NEVER, not ONCE, did they give me a problem concerning a refund...then this company morphs into 'Social Deal. Not a problem, I think. Until the two times when I waited until the deal was about to expire, find myself trying to access the voucher, and my device keeps shunting me to an app. This proved frustrating and embarrassing and I abandoned each effort. When I contacted Social Deal, their response was, 'Did you call us?'. To be honest, since both occurred after 6pm, AND I was flustered, it didn't beGIN to occur to me. They refused to refund my money. The restaurant connected with my last deal closed. So they credited my account. My Social Deal account. I asked them to credit whatever personal account, credit card or bank, that I paid from. They refused. Now what sort of 'social' is that, I ask you? Hence, I felt socially obligated to write this to inform potential clients what to expect from this company. The choice is, of course, yours in the end. I just wanted you to know what to expect should problems arise.

    Sterke punten
    that I don't have to use them anymore

    Zwakke punten
    insulting that they would react only after I publish letters like this. same reaction, in fact, to a SECOND letter on FB as the one on google. must be prewritten or something. I'm sorry that I have to waste my time like this.

    Door Isaac Mizrahi op 24 september 2019 Reageer

  • Begin juni een bestelling gedaan. Ik kreeg na enkele dagen keurig een mail dat het goed binnen 7 tot 10 werkdagen geleverd zou worden. Na een maand nog niets. Verzocht om een update. Toen werd gemeld nog ongeveer 2 weken. (Jammer dat je daar zelf om moet vragen.) Besloten toch maar te annuleren. En toen niets meer. Na 2 weken ben ik gaan proberen te bellen. Telefoonnummer werkt niet. Per email gevraagd hoe het met mijn geld stond. Ik kreeg een mail dat ze de annulering hebben ontvangen en het geld komt er aan. Wel met de toevoeging dat ik werd verzocht geen contact meer met ze op te nemen, omdat het dan alleen langer zou kunnen duren voor ik mijn geld had. Dat klonk op zijn zachtst gezegd niet vriendelijk. Zeker aangezien ik slechts 1 mail had verzonden hierover.

    Sterke punten
    Die hebben ze niet.

    Zwakke punten
    Communicatie

    Door KC op 6 augustus 2019 Reageer

  • 11 juni iets besteld en betaald
    18 juni zou het verzonden worden
    Geen pakketje ontvangen
    5 juli mail gestuurd -> geen reactie (enkel automatisch antwoord)
    12 juli nog steeds niets gekregen

    Sterke punten
    GEEN

    Zwakke punten
    oplichters

    Door Gerd op 12 juli 2019 Reageer

  • Bought a nice phone thank you

    Sterke punten
    service contact product

    Zwakke punten
    none

    Door Matthew op 14 juni 2019 Reageer

  • Medio mei een rekbare riem besteld. Op 20 mei ontving ik een mail dat deze was verzonden. 31 mei niets ontvangen en gemaild naar CDD. Op 1 juni kreeg ik het antwoord dat deze niet te traceren is. Conclusie: geld kwijt!
    Advies: Koop NOOIT bij Check Die Deal!!!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles wat denkbaar is.

    Door Henk op 5 juni 2019 Reageer

  • Na bestelling werd mijn levering zomaar 2x uitgesteld, al met al bijna 2 maanden moeten wachten tot alles binnen was.
    Goedkoop geprijsd maar in mijn geval betrof het imitatieproducten.
    Trui van Ralph lauren die loshangt zoals een vuilniszak, geen model erin. Ook schoenen welke besteld waren vielen na enkele weken uit elkaar.
    Voor mij was dat de eerste en direct ook de laatste bestelling bij Brandeal

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Imitatieproducten
    Lange levering

    Door Robert op 3 mei 2019 Reageer

  • prima 64 sd kaart gekocht, snel geleverd

    Sterke punten
    snel en goede klantenservice altijd bereikbaar

    Zwakke punten
    geen

    Door Frank op 1 mei 2019 Reageer

  • Ik kijk altijd even in de app van spydeals.nl altijd leuke koopjes en handig om de prijsfouten snel te vinden

    Sterke punten
    Gebruikers vriendelijke app

    Door Beuntje op 7 maart 2019 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • wel betaald maar geen product ontvangen

    Zwakke punten
    niemand reageert op mails

    Door w leemeijer op 7 maart 2019 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Kan niet meer zonder spydeals. Open elke dag eventjes de app om weer te kijken welke leuke aanbiedingen en kortingen er zijn.

    Sterke punten
    Overzichtelijke app

    Zwakke punten
    Geen

    Door Kim op 2 februari 2019 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • ik heb een gratis product bij ze besteld dat waren 2 beeldjes alleen verzend kosten moeten betalen heb ik gedaan geen contact met ze gekregen geen reactie op mails en niet gereageerd op de telefoon ik denk dat ik ook opgelicht ben

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    alles

    Door Ingrid op 11 januari 2019 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Ik heb op 4 september 2018 een Clim Cart traplopend steekwagentje besteld en onmiddellijk betaald. Heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. DealQlub reageert niet op mijn e-mails en chatberichten op hun website. Telefonisch zijn ze ook niet bereikbaar. En als ik als ik de reacties lees op het internet ben ik zeker niet de enige.

    Mvg,
    Peggy

    Door Peggy Goosen op 6 december 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Bij Bundol een I Phone 6 besteld. Na 4 weken nog niet geleverd en niet snel te leveren. Toezegging ontvangen dat het geld op 8 oktober zou worden teruggestort. Sinds die tijd alleen valse beloftes. Na melding aan Paypall wordt nu gewoon verzonnen dat ik mijn melding bij Paypal moet intrekken en dat dan de betaling zichtbaar zal worden. Dit is pure oplichting. Als ik mijn melding intrek verspeel ik mijn rechten.

    Doe nooit zaken met deze oplichters.

    Sterke punten
    Leugens vertellen

    Zwakke punten
    Afspraken nakomen

    Door Wim Neggers op 4 december 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Waren erg behulpzaam en goed geprijsd

    Sterke punten
    Prijs
    Service

    Zwakke punten
    Geen idee

    Door Tijn op 27 november 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.