Onacceptabele benadering bij het willen terug geven van een deal! Geboekt bij een restaurant onder de melding op de website van social deal: 7 dagen per week te gebruiken! Ik wil reserveren 6 weken voor de vervaldatum van de bon, dus heeeeeeel ruim op tijd. Blijkt er alleen reserveerbare ruimte op de maandag en dinsdag. Dat zijn de dagen dat ik nooit kan! Al met al: 30 euro weggegooid! Social deal houdt voet bij stuk: hun informatie klopt (meestal) wel, en ze nemen de voucher niet terug.
Al met al zou ik willen zeggen: Social deal: niks sociaals aan, een hele aso-sociale organisatie, waarbij ik mijn account ga opzeggen!
Je bent een rund als je met deals van Social Deal stunt!
Je koopt in goed vertrouwen een voucher van Social deal. Je kan m beperkt gebruiken voor het bestellen van sushi omdat de voucher niet elke dag in behandeling kan worden genomen. Je bent zover om te bestellen en dan blijkt dat de voucher 2 weken geldig is. Dat staat niet vermeld. Geld weg. Dit is wel een hele zielige manier om het geld uit je zak te kloppen. Schaamteloos !
Sterke punten Klanten op het verkeerde been zetten en geld verdienen door niet eerlijk te zijn
I was a customer with Groupon for a number of years...I imagine that I spent no less than 1000e while associated with them... Sometimes I would buy 2 or 3 for the same restaurant, only to discover that it was not an enjoyable experience from the first visit... sometimes I just didn't get to it... and sometimes the restaurant would close... NEVER, not ONCE, did they give me a problem concerning a refund...then this company morphs into 'Social Deal. Not a problem, I think. Until the two times when I waited until the deal was about to expire, find myself trying to access the voucher, and my device keeps shunting me to an app. This proved frustrating and embarrassing and I abandoned each effort. When I contacted Social Deal, their response was, 'Did you call us?'. To be honest, since both occurred after 6pm, AND I was flustered, it didn't beGIN to occur to me. They refused to refund my money. The restaurant connected with my last deal closed. So they credited my account. My Social Deal account. I asked them to credit whatever personal account, credit card or bank, that I paid from. They refused. Now what sort of 'social' is that, I ask you? Hence, I felt socially obligated to write this to inform potential clients what to expect from this company. The choice is, of course, yours in the end. I just wanted you to know what to expect should problems arise.
Sterke punten that I don't have to use them anymore
Zwakke punten insulting that they would react only after I publish letters like this. same reaction, in fact, to a SECOND letter on FB as the one on google. must be prewritten or something. I'm sorry that I have to waste my time like this.
Vandaag kregen wij deze email, meer hoef ik niet te zeggen.
Vandaag kregen wij deze email van SD:
Door onvoorziene omstandigheden is het niet mogelijk om op zaterdag 25 augustus de kwalificatie bij te wonen op het circuit van Spa-Francorchamps. Dit vinden wij natuurlijk erg vervelend voor jou. Per direct hebben wij daarom jouw betaalde bedrag in de vorm van een saldotegoed op je account teruggeplaatst. Dit saldo blijft uiteraard onbeperkt geldig voor het gehele aanbod.
Graag willen wij het geld terug en de reden van afzegging.
Sterke punten Niet.
Zwakke punten Geen enkele reden van opgave, twee weken voor de race afzeggen, geen geld terug op de rekening maar credits van SD en totaal geen verantwoordelijkheidsgevoel wat betreft de gemaakte kosten van ons hotel.
Ben er zelf ingetuind bij social deal. Blijkt dat we per voucher wat gekocht word 35% excl btw aan social deal moeten betalen. De aanbieding wat ze erop zetten voor bijv. 6.50 kost normaal bij dat bedrijf zeg maar 13.00. Van die 6,50 moet eerst al eens 35% excl btw betaald worden aan social deal en dan komt de omzet belasting nog een keer. Al met al hou je als kleine ondernemer maar een kleine 2.50 over. Tja geen wonder dat je dan het volgende vind op google als je informatie zoekt over social deal:
Het platform verkoopt 320.000 vouchers per maand, is actief in 36 steden en heeft 3 miljoen leden. In 2015 bedroeg de omzet 28 miljoen euro; dit jaar verwacht Social Deal 36 miljoen euro.
De kleine ondernemer kan hard ploeteren en zij strijken met het geld
geeft deals uit, 2 maanden geldig, kom je daar na 1 maand om ze in te wisselen, is het bedrijf voor 5 maanden met winterstop. Ik wil nu mijn geld terug maar social deal weigert dit.
Een aanbod van Golfdeals Nederland is wel eerg erg geraffineerd opgezet.
91% korting voor een weekend golfles met extra kosten voor examen (wel verplicht ook examen doen en dan verdubbeld meteen het bedrag. Maar ook VERPLICHT LID WORDEN VAN HUN GOLFCLUB tegen 87 per jaar dus je bent niet 39 kwijt maar meer dan 160
En dat terwijl ik al een GVB heb en al lid van een Golfclub ben en alleen even wat feedback wilde. Slecht gelezen? Nee slim gedaan want natuurlijkis een examen verplicht om je GVB te halen en om de baan op te kunnen ben je verplicht om lid van een club te zijn.
Sterke punten Sterk business model, je houd er als bedrijf wat aan over.
Zwakke punten Voor mij is het mislelidend te zeggen dat examen en lidmaatschap verplicht zijn. Er staat niet bij dat je bij hun verplicht examen (wel voor de hand liggend) maar ook clublid moet worden (niet voor de hand liggend).
slechte deal die ik helaas door de 14 dagen termijn ook niet terug mag sturen.
Zeer onklantvriendelijk - dus zeker niet Social
Misleiding bij Social Deal!
Onacceptabele benadering bij het willen terug geven van een deal! Geboekt bij een restaurant onder de melding op de website van social deal: 7 dagen per week te gebruiken! Ik wil reserveren 6 weken voor de vervaldatum van de bon, dus heeeeeeel ruim op tijd. Blijkt er alleen reserveerbare ruimte op de maandag en dinsdag. Dat zijn de dagen dat ik nooit kan! Al met al: 30 euro weggegooid! Social deal houdt voet bij stuk: hun informatie klopt (meestal) wel, en ze nemen de voucher niet terug.
Al met al zou ik willen zeggen: Social deal: niks sociaals aan, een hele aso-sociale organisatie, waarbij ik mijn account ga opzeggen!
Je bent een rund als je met deals van Social Deal stunt!
geldklopperij social deal
Je koopt in goed vertrouwen een voucher van Social deal. Je kan m beperkt gebruiken voor het bestellen van sushi omdat de voucher niet elke dag in behandeling kan worden genomen. Je bent zover om te bestellen en dan blijkt dat de voucher 2 weken geldig is. Dat staat niet vermeld. Geld weg. Dit is wel een hele zielige manier om het geld uit je zak te kloppen. Schaamteloos !
Sterke punten
Klanten op het verkeerde been zetten en geld verdienen door niet eerlijk te zijn
Zwakke punten
onbetrouwbaar en oneerlijk
Too little too late
I was a customer with Groupon for a number of years...I imagine that I spent no less than 1000e while associated with them... Sometimes I would buy 2 or 3 for the same restaurant, only to discover that it was not an enjoyable experience from the first visit... sometimes I just didn't get to it... and sometimes the restaurant would close... NEVER, not ONCE, did they give me a problem concerning a refund...then this company morphs into 'Social Deal. Not a problem, I think. Until the two times when I waited until the deal was about to expire, find myself trying to access the voucher, and my device keeps shunting me to an app. This proved frustrating and embarrassing and I abandoned each effort. When I contacted Social Deal, their response was, 'Did you call us?'. To be honest, since both occurred after 6pm, AND I was flustered, it didn't beGIN to occur to me. They refused to refund my money. The restaurant connected with my last deal closed. So they credited my account. My Social Deal account. I asked them to credit whatever personal account, credit card or bank, that I paid from. They refused. Now what sort of 'social' is that, I ask you? Hence, I felt socially obligated to write this to inform potential clients what to expect from this company. The choice is, of course, yours in the end. I just wanted you to know what to expect should problems arise.
Sterke punten
that I don't have to use them anymore
Zwakke punten
insulting that they would react only after I publish letters like this. same reaction, in fact, to a SECOND letter on FB as the one on google. must be prewritten or something. I'm sorry that I have to waste my time like this.
Afzegging zonder reden
4 minuten geleden
Afzegging zonder reden
Vandaag kregen wij deze email, meer hoef ik niet te zeggen.
Vandaag kregen wij deze email van SD:
Door onvoorziene omstandigheden is het niet mogelijk om op zaterdag 25 augustus de kwalificatie bij te wonen op het circuit van Spa-Francorchamps. Dit vinden wij natuurlijk erg vervelend voor jou. Per direct hebben wij daarom jouw betaalde bedrag in de vorm van een saldotegoed op je account teruggeplaatst. Dit saldo blijft uiteraard onbeperkt geldig voor het gehele aanbod.
Graag willen wij het geld terug en de reden van afzegging.
Sterke punten
Niet.
Zwakke punten
Geen enkele reden van opgave, twee weken voor de race afzeggen, geen geld terug op de rekening maar credits van SD en totaal geen verantwoordelijkheidsgevoel wat betreft de gemaakte kosten van ons hotel.
Tja wat moet je er van zeggen.
Ben er zelf ingetuind bij social deal. Blijkt dat we per voucher wat gekocht word 35% excl btw aan social deal moeten betalen. De aanbieding wat ze erop zetten voor bijv. 6.50 kost normaal bij dat bedrijf zeg maar 13.00. Van die 6,50 moet eerst al eens 35% excl btw betaald worden aan social deal en dan komt de omzet belasting nog een keer. Al met al hou je als kleine ondernemer maar een kleine 2.50 over. Tja geen wonder dat je dan het volgende vind op google als je informatie zoekt over social deal:
Het platform verkoopt 320.000 vouchers per maand, is actief in 36 steden en heeft 3 miljoen leden. In 2015 bedroeg de omzet 28 miljoen euro; dit jaar verwacht Social Deal 36 miljoen euro.
De kleine ondernemer kan hard ploeteren en zij strijken met het geld
deal niet te boeken, geen geld retour
Ik kan de deal niet uitvoeren omdat de ondernemer niet reageert.
Social deal weigert geld terug te geven en zegt dat ze de ondernemer al betaald hebben, de omgekeerde wereld.
Wat een waardeloze organisatie, nooit meer iets kopen daar.
Bij groupon krijg je altijd je geld terug en zo hoort het.
Sterke punten
geen, waardeloze organisatie
Zwakke punten
alleen maar ze betalen de ondernemer op voorhand en de klant is de dupe
geeft deals uit terwijl een bedrijf voor 5 maanden dicht is
geeft deals uit, 2 maanden geldig, kom je daar na 1 maand om ze in te wisselen, is het bedrijf voor 5 maanden met winterstop. Ik wil nu mijn geld terug maar social deal weigert dit.
Is wettelijk verplicht
'Voor TWEE personen: een Full Platter met een overheerlijke hele kip + 3 supplementen naar keuze (friet, salade en meer) bij Peri Peri
Uitbater is gedurende meer dan een maand gesloten tijdens de Deal.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Social Deal wast zijn handen in onschuld : er is maar veertien dagen retourrecht.
Golflessen voor een prikkie vergeet het maar
Een aanbod van Golfdeals Nederland is wel eerg erg geraffineerd opgezet.
91% korting voor een weekend golfles met extra kosten voor examen (wel verplicht ook examen doen en dan verdubbeld meteen het bedrag. Maar ook VERPLICHT LID WORDEN VAN HUN GOLFCLUB tegen 87 per jaar dus je bent niet 39 kwijt maar meer dan 160
En dat terwijl ik al een GVB heb en al lid van een Golfclub ben en alleen even wat feedback wilde. Slecht gelezen? Nee slim gedaan want natuurlijkis een examen verplicht om je GVB te halen en om de baan op te kunnen ben je verplicht om lid van een club te zijn.
Sterke punten
Sterk business model, je houd er als bedrijf wat aan over.
Zwakke punten
Voor mij is het mislelidend te zeggen dat examen en lidmaatschap verplicht zijn. Er staat niet bij dat je bij hun verplicht examen (wel voor de hand liggend) maar ook clublid moet worden (niet voor de hand liggend).
slechte deal die ik helaas door de 14 dagen termijn ook niet terug mag sturen.
Wie wil er nog een deel overnemen?
mail naar [email protected]