Doebie is een internetshop die elke dag 1 product in de aanbieding heeft. Het product dat wordt aangeboden proberen wij altijd de laagste prijs te geven.
Werkschoenen instapmodel op Doebie.nl gekocht en betaald. Geen levering ondanks diverse e-mails, zelfs via aangemaakt account! Telefoon wordt ook niet opgenomen.
Hier is sprake van pure internetoplichting: wel cashen maar niet leveren.
Sterke punten Ordinaire internetoplichters!
Zwakke punten Legio: geen levering, onbereikbaar, maling aan eerlijke klanten.
Belachelijk dat deze site mag bestaan. Ontvangen geld, maar vervolgens hoor je niets meer van hun. 3 x een mail gestuurd, een paar keer gebeld, maar op het nummer wordt nog geen eens opgenomen. Hoe makkelijk kan het zijn om een webshop te beginnen. 1 woord: oplichters!
Kocht een digitale wekker met temperatuur en hygrometer funktie waarvan de waarden sterk afweken.
Doebie bood me aan het object terug te sturen. Zij zouden de postkosten terugbetalen. Ik heb sindsdien geen antwoord meer verkregen op mijn dagelijks schrijven. Niet alleen geld kwijt aan object maar ook de 16,40 euro aanverzendkosten. Ombudsdienst ingeschakeld. Deze kregen ook geen antwoord.
OPGELET: dit is een oplichterszaak!!!!!!!
Besteld en betaald: niet geleverd.
Twee keer mail gestuurd : geen reactie.
Vast nummer gebeld: bestaat niet.
Mobiel (klachten-)nummer gebeld: krijg ik de voicemail van een "kind"!
LED verlichting besteld. Nooit ontvangen, helemaal niets Geen reactie bij telefonisch contact. Ook reactie op verstuurde mail
NIETS bestellen bij deze site mensen ! het zijn een stelletje oplichters.
Ik hoop dat ze snel gepakt worden. Het kan gewoon niet dat Doebie.nl gewoon tussen andere aanboeders staan op dagaanbiedingen.nl terwijl het oplichters zijn
Sterke punten het innnen van geld van klanten en dan niets leveren
2 montagehulpen besteld, nooit iets ontvangen, nooit reactie gekregen op de mails, telefoon wordt niet opgenomen, voicemail niet beantwoord. Eigenaar zit waarschijnlijk op de malediven van ons geld...
Eerste keer dat ik opgelicht ben op internet. Vevelende lui...
Sterke punten weinig omzet zo te zien, dus ook weinig slachtoffers
Bestelling werd verkeerd geleverd. Telefoon wordt niet opgenomen dus per mail oplossing gevraagd. Mail werd beantwoord als in, wij gaan alsnog de juiste product leveren, maar hebben ze niet gedaan. Ook alle volgende emails worden niet meer beantwoord.
Zwakke punten Niet bereikbaar per telefoon of mail
zo te lezen leveren ze vaker verkeerd
Recentelijk heb ik een anti muskieten lamp besteld. De levering liet even op zich wachten maar als je op de site kijkt dan staat dat er ook gewoon dus prima (hoewel het in deze tijd volgens mij wel sneller zou moeten kunnen want een groot bedrijf met blauw poppetje zorgt er voor dat je je artikelen zelfs de volgende dag al in huis kunt hebben).
Het zou kunnen dat het wat langer bij GLS heeft gelegen gezien de stickers op de verpakking ('verlader is geblokkeerd').
Bij ontvangst de lamp uitgepakt en ik zag direct een deuk in de doos (naar buiten toe), tevens zat er een sticker van GLS op de verpakking met de tekst 'verlader is geblokkeerd'. Er zat dus ook een behoorlijke deuk in het metalen deel van de lamp.
Hierop heb ik direct foto's gemaakt en deze verzonden naar:
wat momenteel blijkbaar het juiste e-mail adres is van Doebie.nl
Binnen een half uur had ik al reactie en mijn klacht is naar mijn tevredenheid opgelost.
Ondanks de deuk in het artikel (wat ook bij een fysieke winkel kan gebeuren maar nu waarschijnlijk door GLS heeft plaatsgevonden) hebben de medewerkers van Doebie dit keurig en SUPERSNEL afgehandeld.
Groet,
J.
Sterke punten *Supersnelle reactie via e-mail.
*Supersnelle oplossing/afhandeling van klacht
*Goede prijs (voor mijn bestelde artikel iig)
Zwakke punten *Blijkbaar is het email adres waar moeilijk vindbaar of werkt niet (zelf niet ondervonden)
Drie weken geleden een kruiwagen besteld, maar geen informatie ontvangen over levering.
Na een week geprobeerd om contact op te nemen met het in de factuur opgenomen email adres [email protected], maar hierop de reactie gekregen dat het email adres niet bestaat.
Vervolgens het contact formulier ingevuld op de website doebie.nl, maar ook hier nog steeds geen reactie op ontvangen.
Momenteel dus geen idee of levering uberhaupt gaat plaatsvinden, maar in ieder geval al enorm laat (3 weken) voor deze "internet-tijd".
De website toont vol trots het "Stichting Thuiswinkel Certificaat" om vertrouwen te winnen, helaas is deze stichting inmiddels al bijna een jaar gesloten (http://www.thuiswinkelcertificaat.nl/)
Op de footer van de website toont men "Follow Us" links naar facebook en twitter. Helaas zijn zij op beide niet aanwezig en is contact opnemen via deze route ook niet mogelijk.
Sterke punten Nog geen
Zwakke punten GEEN levering. Email adres [email protected] bestaat niet ook al word hiernaar gerefereerd als contactadres. Geen reactie op berichten naar andere gerelateerde mailboxen (5x). Geen reactie op contact formulier op de website (3x).
Verrassing pakket gekocht, waarom ook niet, het is leuk, ja je kunt troep krijgen (wat het meestal ook is) maar toch is het leuk.
Pakket gekocht, uit gebreid pakket ook nog (als ik het doe, dan doe ik het goed :D)
Helaas viel het pakket een beetje tegen (voor mij persoonlijk) al zater er misschien voor iemand anders leuke dingen in.
Zoals een mood lamp, een Wii rip-off, messen set, 2 plastic bekers, een wit bakje waar van ik niet eens weet wat het is.
Al met al leuk!! :D
Vervolgens even bekeken wat ik betaald heb....ik heb voor een 10kilo pakket betaald maar ik heb net aan maar 5kilo gekregen, waar is de andere 5 kilo? of stort wat verz. kosten terug.
Mailtje er aan gewaagd maar blijkbaar komen de mailtjes in een zwart gat, na -2 weken totaal geen reactie, beetje jammer.
Sterke punten Snel verzonden.
Redelijke leuke dingen.
Ok pakket (mits het, het goedkope pakket was)
Zwakke punten Betalen voor een 10kilo pakket terwijl je net aan 5 kilo krijgt.
Geen reactie op mail.
Voor het extra dure/luxe pakket niet echt een OK pakket.
levering
wel betaald maar geen product ontvangen
Zwakke punten
niemand reageert op mails
Internetoplichting
Werkschoenen instapmodel op Doebie.nl gekocht en betaald. Geen levering ondanks diverse e-mails, zelfs via aangemaakt account! Telefoon wordt ook niet opgenomen.
Hier is sprake van pure internetoplichting: wel cashen maar niet leveren.
Sterke punten
Ordinaire internetoplichters!
Zwakke punten
Legio: geen levering, onbereikbaar, maling aan eerlijke klanten.
Doebie
Belachelijk dat deze site mag bestaan. Ontvangen geld, maar vervolgens hoor je niets meer van hun. 3 x een mail gestuurd, een paar keer gebeld, maar op het nummer wordt nog geen eens opgenomen. Hoe makkelijk kan het zijn om een webshop te beginnen. 1 woord: oplichters!
Zwakke punten
oplichters
Aankoop
Kocht een digitale wekker met temperatuur en hygrometer funktie waarvan de waarden sterk afweken.
Doebie bood me aan het object terug te sturen. Zij zouden de postkosten terugbetalen. Ik heb sindsdien geen antwoord meer verkregen op mijn dagelijks schrijven. Niet alleen geld kwijt aan object maar ook de 16,40 euro aanverzendkosten. Ombudsdienst ingeschakeld. Deze kregen ook geen antwoord.
OPGELET: dit is een oplichterszaak!!!!!!!
Sterke punten
OPLICHTERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zwakke punten
OPLICHTERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DOEBIE : Oplichters
Besteld en betaald: niet geleverd.
Twee keer mail gestuurd : geen reactie.
Vast nummer gebeld: bestaat niet.
Mobiel (klachten-)nummer gebeld: krijg ik de voicemail van een "kind"!
NIETS KOPEN HIER!!!!
Sterke punten
GEEN
Zwakke punten
LEVEREN NIET
NIETS bestellen bij deze site mensen!
LED verlichting besteld. Nooit ontvangen, helemaal niets Geen reactie bij telefonisch contact. Ook reactie op verstuurde mail
NIETS bestellen bij deze site mensen ! het zijn een stelletje oplichters.
Ik hoop dat ze snel gepakt worden. Het kan gewoon niet dat Doebie.nl gewoon tussen andere aanboeders staan op dagaanbiedingen.nl terwijl het oplichters zijn
Sterke punten
het innnen van geld van klanten en dan niets leveren
Bestelling niet geleverd
Bestelling is niet geleverd. Niet bereikbaar per telefoon. Ze reageren ook niet op een aangetekende brief. U bent gewaarschuwd!
Zwakke punten
Bestelling niet geleverd. Geen reactie op klachten per mail, telefoon of aangetekende brief.
Opgelicht door Doebie
2 montagehulpen besteld, nooit iets ontvangen, nooit reactie gekregen op de mails, telefoon wordt niet opgenomen, voicemail niet beantwoord. Eigenaar zit waarschijnlijk op de malediven van ons geld...
Eerste keer dat ik opgelicht ben op internet. Vevelende lui...
Sterke punten
weinig omzet zo te zien, dus ook weinig slachtoffers
Levert niet
Bestelling werd verkeerd geleverd. Telefoon wordt niet opgenomen dus per mail oplossing gevraagd. Mail werd beantwoord als in, wij gaan alsnog de juiste product leveren, maar hebben ze niet gedaan. Ook alle volgende emails worden niet meer beantwoord.
Zwakke punten
Niet bereikbaar per telefoon of mail
zo te lezen leveren ze vaker verkeerd
Opgelicht door Doebie
Bestelling gedaan (vacuüm koffiezetter). Nooit iets ontvangen. Doebie reageert niet op telefoon of e-mail. Met andere woorden: oplichters
Sterke punten
geen
Zwakke punten
alles
Nette afhandeling
Recentelijk heb ik een anti muskieten lamp besteld. De levering liet even op zich wachten maar als je op de site kijkt dan staat dat er ook gewoon dus prima (hoewel het in deze tijd volgens mij wel sneller zou moeten kunnen want een groot bedrijf met blauw poppetje zorgt er voor dat je je artikelen zelfs de volgende dag al in huis kunt hebben).
Het zou kunnen dat het wat langer bij GLS heeft gelegen gezien de stickers op de verpakking ('verlader is geblokkeerd').
Bij ontvangst de lamp uitgepakt en ik zag direct een deuk in de doos (naar buiten toe), tevens zat er een sticker van GLS op de verpakking met de tekst 'verlader is geblokkeerd'. Er zat dus ook een behoorlijke deuk in het metalen deel van de lamp.
Hierop heb ik direct foto's gemaakt en deze verzonden naar:
[email protected]
wat momenteel blijkbaar het juiste e-mail adres is van Doebie.nl
Binnen een half uur had ik al reactie en mijn klacht is naar mijn tevredenheid opgelost.
Ondanks de deuk in het artikel (wat ook bij een fysieke winkel kan gebeuren maar nu waarschijnlijk door GLS heeft plaatsgevonden) hebben de medewerkers van Doebie dit keurig en SUPERSNEL afgehandeld.
Groet,
J.
Sterke punten
*Supersnelle reactie via e-mail.
*Supersnelle oplossing/afhandeling van klacht
*Goede prijs (voor mijn bestelde artikel iig)
Zwakke punten
*Blijkbaar is het email adres waar moeilijk vindbaar of werkt niet (zelf niet ondervonden)
*Levertijd lijkt onnodig lang te zijn
DOEBIE- DOE MAAR NIE
Enige weken heb ik een messenset besteld bij DOEBIE.
Het ontvangen van mijn betaling leverde voor DOEBIE geen problemen op. Het versturen van de messenset echter wel. Dit is namelijk nooit gebeurd.
Op email en telefoontjes wordt niet gereageerd. Kortom, ik ben opgelicht.
Mijn advies: niks bestellen hier.
Sterke punten
Mooie aanbiedingen verzinnen.
Zwakke punten
De spullen leveren!
Late levering, [email protected] = onbekende mailbox, geen reactie op contactformulier
Drie weken geleden een kruiwagen besteld, maar geen informatie ontvangen over levering.
Na een week geprobeerd om contact op te nemen met het in de factuur opgenomen email adres [email protected], maar hierop de reactie gekregen dat het email adres niet bestaat.
Vervolgens het contact formulier ingevuld op de website doebie.nl, maar ook hier nog steeds geen reactie op ontvangen.
Momenteel dus geen idee of levering uberhaupt gaat plaatsvinden, maar in ieder geval al enorm laat (3 weken) voor deze "internet-tijd".
De website toont vol trots het "Stichting Thuiswinkel Certificaat" om vertrouwen te winnen, helaas is deze stichting inmiddels al bijna een jaar gesloten (http://www.thuiswinkelcertificaat.nl/)
Op de footer van de website toont men "Follow Us" links naar facebook en twitter. Helaas zijn zij op beide niet aanwezig en is contact opnemen via deze route ook niet mogelijk.
Sterke punten
Nog geen
Zwakke punten
GEEN levering. Email adres [email protected] bestaat niet ook al word hiernaar gerefereerd als contactadres. Geen reactie op berichten naar andere gerelateerde mailboxen (5x). Geen reactie op contact formulier op de website (3x).
Doe(bie) or don't(bie)
Verrassing pakket gekocht, waarom ook niet, het is leuk, ja je kunt troep krijgen (wat het meestal ook is) maar toch is het leuk.
Pakket gekocht, uit gebreid pakket ook nog (als ik het doe, dan doe ik het goed :D)
Helaas viel het pakket een beetje tegen (voor mij persoonlijk) al zater er misschien voor iemand anders leuke dingen in.
Zoals een mood lamp, een Wii rip-off, messen set, 2 plastic bekers, een wit bakje waar van ik niet eens weet wat het is.
Al met al leuk!! :D
Vervolgens even bekeken wat ik betaald heb....ik heb voor een 10kilo pakket betaald maar ik heb net aan maar 5kilo gekregen, waar is de andere 5 kilo? of stort wat verz. kosten terug.
Mailtje er aan gewaagd maar blijkbaar komen de mailtjes in een zwart gat, na -2 weken totaal geen reactie, beetje jammer.
Sterke punten
Snel verzonden.
Redelijke leuke dingen.
Ok pakket (mits het, het goedkope pakket was)
Zwakke punten
Betalen voor een 10kilo pakket terwijl je net aan 5 kilo krijgt.
Geen reactie op mail.
Voor het extra dure/luxe pakket niet echt een OK pakket.