Wat een waardeloos bedrijf is dit zeg!! Wij hebben 4 horloge's besteld via watch 2 dat, waarvan we tot nu toe met 3 problemen hebben gehad. 1 horloge werd door ons ontvangen met een lege batterij(word dit niet gecontroleerd), een ander horloge werd door ons ontvangen met kapotte knopjes aan de zijkant(stopwatch) waarbij ons vervolgens eerst werd gemeld dat ze hem terug moesten sturen, na boos doen, horloge nog niet eens omgehad en het was een cadeautje, kregen we een nieuwe opgestuurd. En dan de 3e, een ballast na nog geen half jaar ging de duikring kapot, na veel mailen mochten we het horloge opsturen, duurt allemaal heel lang, maar hulde, ze hebben de ring erop kunnen klikken. Vlak daarna gaat de band van het horloge op 2 plaatsen kapot. Weer een mailtje gestuurd. Mag weer opgestuurd worden, maar het rare is dat als ze het horloge hebben ontvangen, het horloge ineens niet meer gemaakt wordt. In de eerste mail heb ik duidelijk dat het om de band ging, en ineens valt dat niet meer onder de garantie. Waarom moet ik dat ding dan wel opsturen???? Op die vraag krijg ik geen antwoord, en ook op het feit dat ik aangeef zeer ontevreden te zijn door alles krijg ik geen antwoord. Na helemaal klaar te zijn met watch 2 dat geef ik aan dat ze horloge terug mogen sturen en dat ik nooit, maar dan ook nooit meer iets bij hun bestel. Hun reactie; en zullen het horloge retour zenden, hiermee hopende u voldoende te hebben geïnformeerd. Geen sorry?? Helemaal niks!! Zoveel doen ze er dus aan om hun klanten tevreden te houden.
Sterke punten
Helemaal niks
Zwakke punten
Klantenservice
Behandeling van de klanten
Behandeling van de klachten
Vraag/antwoord ontwijkende mailtjes
Lang wachten aan de telefoon