Watch2Day

Elke dag, 365 dagen per jaar, vindt u op Watch2Day een exclusieve horlogedeal. Hiervoor werken we samen met veel verschillende merken. De aanbieding is 24 uur geldig, of zolang de voorraad strekt. Elke nacht om klokslag 00:00 uur wordt een nieuwe horlogedeal geplaatst.

Watch2Day Reviews

    Klantenservice Watch2Day is een ramp

    Het beeld is duidelijk: de klantenservice is zó verschrikkelijk belabberd geworden dat er de laatste tijd bijna alleen nog maar negatieve reviews komen.
    Ik ben 'vaste' klant (meer dan 10 horloges, houd het niet precies bij) en kan dat beeld beamen.
    De laatste was een 'dikke' Yves Camani waarvan de sluiting lam was. Ik had daags na ontvangst voorgesteld mij een nieuwe sluiting op te sturen waarop Watch2Day positief reageerde. Na een paar weken (en zelf steeds navragen) bleek dat niet mogelijk te zijn en kon ik het horloge ter reparatie opsturen (voor eigen kosten terwijl je bij melding van een defect binnen 3 dagen kosteloos mag retourneren).
    Na lang getouwtrek en wachten heb ik via Paypal een klacht ingediend en toen kon het, ruim een maand later, ineens wel: "Excuus, u heeft het defect inderdaad wel op tijd gemeld."
    Nu heeft Watch2Day het horloge ook al weer meer dan een maand retour en nog steeds geen enkele actie, ondanks herinneringen.

    Kortom: de aanbiedingen zijn erg aantrekkelijk (goede prijs, mooie en vaak exotische modellen) maar de klantenservice is een regelrechte ramp.

    Sterke punten
    Mooie aanbiedingen

    Zwakke punten
    Slechte after sales (geen incidenten maar zelfs algemeen beeld!)

    Waardeloze aftersales!

    k heb een horloge gekocht wat niet blijkt te werken en retour gezonden onder gebruikmaking van het Herroepingsrecht. Ik zou dus het aankoopbedrag inclusief verzendkosten teruggestort moeten krijgen, echter heb de retourzending abusievelijk naar het magazijn in Apeldoorn verstuurd i.p.v. naar hun kantoor in Amsterdam. Lijkt me geen wereldafstand maar klaarblijkelijk na bijna 4 weken is het horloge nog niet op hun kantoor waardoor ze het horloge niet kunnen bekijken en ik mijn geld niet terugkrijg. Waardeloze aftersales en ik krijg sterk de indruk dat ik naar mijn geld kan fluiten! Het woord oplichting schiet nu wel door mijn hoofd en ik vermoed dat dit ook bewaarheid gaat worden!

    Sterke punten
    levering volgens afspraak

    Zwakke punten
    slechte aftersales
    klantonvriendelijk
    waardeloos retourbeleid
    houdt zich niet aan de verplichtingen van het Herroepingsrecht

    Levering is super.......

    Het enige positieve aan Wath2day is de bezorging na aankoop. De aftersale is zeer waardeloos, week wachten op reactie via email en maanden wachten op reparatie. 1e en laatste aankoop bij deze zaak ooit. Meer woorden maak ik er niet over vuil dan moet ik echt met modder gooien. Je krijgt waarvoor je betaalt. dus denk 2x na eer je hier iets koopt.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Aftersales

    zeer slechte after sales

    Garantie ? niet bij watch2day. Jammer want ik heb heel veel besteld bij die knakkers omdat ik leuke klokjes voorbij zag komen. Ik heb het dus niet over kwaliteit of wat voor klokjes het zijn maar puur over service richting je klanten. Die is dus absoluut 0 bij deze pakketjes schuiver

    Sterke punten
    snel verstuurd , leuke prijzen

    Zwakke punten
    garantie , bereikbaarheid , klantenservice , after sales

    Sturmanskie zonder origineel Seiko

    Sturmanskie gekocht omdat er beschreven werd dat deze voorzien was met origineel Seiko mechanisme. De uurwerken waren immers ook op Ebay te koop met chinees binnenwerk. Na een zwakke slag van een dichtslaande deur tegen mijn pols viel een wijzer naar beneden. Een plaatselijke juwelier-horlogeur stelde vast dat het mechanisme zelfs de Chinese standaardkwaliteit niet haalde. Dus ik vind het jammer dat Watch2day foutieve informative meegeeft. De prijs is wel goed, je krijgt wat je betaalt: weinig.

    Sterke punten
    Mooi design uurwerken

    Zwakke punten
    Kwaliteit

    waardeloos!!

    Wat een waardeloos bedrijf is dit zeg!! Wij hebben 4 horloge's besteld via watch 2 dat, waarvan we tot nu toe met 3 problemen hebben gehad. 1 horloge werd door ons ontvangen met een lege batterij(word dit niet gecontroleerd), een ander horloge werd door ons ontvangen met kapotte knopjes aan de zijkant(stopwatch) waarbij ons vervolgens eerst werd gemeld dat ze hem terug moesten sturen, na boos doen, horloge nog niet eens omgehad en het was een cadeautje, kregen we een nieuwe opgestuurd. En dan de 3e, een ballast na nog geen half jaar ging de duikring kapot, na veel mailen mochten we het horloge opsturen, duurt allemaal heel lang, maar hulde, ze hebben de ring erop kunnen klikken. Vlak daarna gaat de band van het horloge op 2 plaatsen kapot. Weer een mailtje gestuurd. Mag weer opgestuurd worden, maar het rare is dat als ze het horloge hebben ontvangen, het horloge ineens niet meer gemaakt wordt. In de eerste mail heb ik duidelijk dat het om de band ging, en ineens valt dat niet meer onder de garantie. Waarom moet ik dat ding dan wel opsturen???? Op die vraag krijg ik geen antwoord, en ook op het feit dat ik aangeef zeer ontevreden te zijn door alles krijg ik geen antwoord. Na helemaal klaar te zijn met watch 2 dat geef ik aan dat ze horloge terug mogen sturen en dat ik nooit, maar dan ook nooit meer iets bij hun bestel. Hun reactie; en zullen het horloge retour zenden, hiermee hopende u voldoende te hebben geïnformeerd. Geen sorry?? Helemaal niks!! Zoveel doen ze er dus aan om hun klanten tevreden te houden.

    Sterke punten
    Helemaal niks

    Zwakke punten
    Klantenservice
    Behandeling van de klanten
    Behandeling van de klachten
    Vraag/antwoord ontwijkende mailtjes
    Lang wachten aan de telefoon

    Zeer slechte service

    Mijn zoon heeft een horloge besteld en ontvangen. Volgens afspraak het horloge ontvangen. Toen bleek het glas van het horloge beschadigd te zijn. Na wat heen en weer mailen mocht het horloge teruggestuurd worden. Na een aantal weken een ander exemplaar ontvangen. Het ontvangen exemplaar leek goed tot na een aantal dagen het horloge vol zat met vocht. Weer mailen en na veel gezeur mocht het horloge wederom opgestuurd worden. Vervolgens kon het horloge niet vervangen worden voor een nieuwe en moest opgestuurd worden naar de fabrikant/leverancier. Nu bijna 6 maanden later nog niets en maar zeggen dat je geduld moet hebben. Dit is werkelijk schandalig en lijkt nergens op.
    Nu eindelijk eens een nieuw en goed horloge of het aankoopbedrag retour!

    Sterke punten
    Goedkoop

    Zwakke punten
    Zeer slechte service in geval van problemen!

    Niet tevreden

    Ik heb een Diesel horloge bij jullie bessteld, zou na 5 dagen geleverd worden...
    helaas, na 8 weken nog steeds niet ontvangen... wel excuses voor het ongemak, er word onderzocht waar het gebleven is.... maar daar koop je niks mee, ik heb ondertussen voor hetzelfde cadeau dubbele uitgaven moeten doen.

    Sterke punten
    Mooie horloges en scherpe prijzen.

    Zwakke punten
    de leveringsdiens aangezien is nog steeds zit te wachten !!!
    het onderzoek zou sneller moeten kunnen.

    was al stuk voor dat ik het uitpakten

    Slecht bedrijf horloge binnen gehad van 180,euro knopje van het hrloge lag los in de doos.
    Gelijk gebeld maar kreeg een erg koud antwoord stuur maar op je krijg van ons bericht en zie de vervolg stappen.
    Voor de rest niets.
    Kreeg geen bericht van het pakje is retour ontvangen.
    Nu bijna een week onderweg nog niets gehoord.
    Bar slechte zaak

    Sterke punten
    Geen enkele.

    Zwakke punten
    Slechte service geen enkele

    Slechte service!!

    Een mooi horloge gekocht tegen een goede prijs. Levering was voldoende. Echter na 3 maanden dragen, scheurde het leer open bij de sluiting. Horloge mocht retour gestuurd worden en ik zou bericht krijgen als zij het horloge ontvangen hadden. Pas 3 dagen nadat het horloge bij hen binnen was kwam er een reactie dat het horloge beoordeeld moest worden door de reparatiedienst. Een aantal dagen later kwam eruit dat zij het niet konden repareren en dat het horloge opgestuurd moet worden naar de leverancier. Dit houdt in dat ik het horloge vanaf dat moment 3-4 maanden kwijt ben. Ik heb nog aangegeven dit een slechte service te vinden en gevraagd of er geen andere opties zijn. In mijn ogen een nieuw bandje erop en klaar, althans als je een beetje service wilt verlenen. Maar nee, of naar de leverancier of kapot retour naar mij, want er zaten gebruikerssporen op het horloge. Tsja, ik heb het toch ook gedragen voordat ie stuk ging.....???? Al met al ben ik wel klaar met de garantieservice van dit bedrijf. Dat zou toch echt anders moeten kunnen

    Schandalige service bij NIET deugdelijk product

    Totaal NIET te spreken over watch2day...
    Ik kreeg (ook) een niet deugdelijk product, horloge moet waterdicht zijn maar naar 1x douchen (dag 2 of 3 na ontvangst) ?n vocht in het horloge.

    Opgestuurd naar watch2day en dan krijg je deze melding, belachelijk en vooral schandalig in mijn optiek:
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Geachte heer,

    Wij hebben de retourzending van uw horloge met ordernummer 123456 in goede orde ontvangen.

    De omschreven klacht hebben wij ook geconstateerd.

    Uw horlogebandje bevat te veel krassen op het bandje waardoor wij uw horloge niet kunnen vervangen voor een nieuw exemplaar. Uw horloge zal zo spoedig mogelijk naar de fabrikant/leverancier worden gestuurd met een beroep op de garantie.

    Wanneer wij het horloge weer hebben ontvangen van de leverancier, wordt er contact met u opgenomen.

    Watch2Day streeft naar een reparatie doorlooptijd van 4-8 weken.
    Helaas zijn wij hierin echter afhankelijk van de fabrikant/leverancier dan wel de beschikbaarheid van onderdelen, waardoor de reparatietijd langer kan duren dan gewenst. Voor een horloge dat retour dient te worden gestuurd naar een buiten Nederland gevestigde fabrikant / leverancier kan de reparatietijd oplopen tot 3-4 maanden. Voor meer informatie over de garantie verwijzen wij u naar de algemene voorwaarden.
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------

    1 tot 2 maand OF ZELFS 3-4 maand, dat meen je toch niet serieus?
    En dan staat overal in hun voorwaarde dat ze uiteraard naar een passende oplossing zullen zoeken, nu lekker passend dit terwijl je een niet deugdelijk product levert maar de klant de dupe hier van laat zijn of mogelijk een KWARTAAL! kan en volgens hun mag(?) duren? Kan niet waar zijn in mijn optiek.

    Ineens zitten er ook krassen op het bandje, van 2-3 dagen dragen ja, wat een vreselijke nepperij, dit is niks anders dan zichzelf bij voorbaat indekken en proberen de klantpositie te verzwakken, klopt ook niks van ook. Maar ja, dat wordt een welles/nietes spelletje, dat kan ik wel op een briefje geven. Schandalig rot bedrijf en anders niks, volstrekt klant onvriendelijk.

    Mvg, Tim.

    Sterke punten
    géén dus uit mijn ervaring

    Zwakke punten
    totale gebrek aan service en dat bij door Watch2day geleverd NIET deugdelijk product.

    Defect horloge

    Ik heb een tijdje geleden een diesel DZ7125 bestelt.
    Het horloge kwam in slecht beschermend materiaal binnen en was blij dat hij niet beschadigd was.
    Het horloge was incompleet en er misten een metalen knop op de leren band.
    Na verloop van tijd bleek er ook wat mis te zijn met het uurwerk.
    Heb het horloge op gestuurd naar Diesel zelf om het gerepareerd te krijgen.

    Sterke punten
    - goedkope prijs
    - snelle service
    - snel contact

    Zwakke punten
    - horloge niet compleet
    - horloge gedeeltelijk defect
    - slechte verpakking

Bezoek Watch2Day

Schrijf een review