We verkopen elke keer weer een andere deal. Vind je de dumpertdeal leuk? Dan kan je \'m direct kopen. Let goed op de tijd, want elke deal is zo uitverkocht of verlopen. Verder werkt deze site als elke andere webshop. Na aankoop krijg je een bestelbevestiging. Na afloop van de deal krijg je een mail dat de deal doorgaat met verwachte levertijd. Als we het pakket verzenden krijg je per mail ook nog een leverdag en tijd met een track en trace code voor je pakket.
Eind oktober een deal besteld, heel lang niks gehoord. Zelfs na de verwachte leverdatum niks gehoord. Na wat contact heen en weer zou ik de bestelling kunnen annuleren. Heb na enkele weken nog steeds mijn geld niet terug. Doen alleen maar loze beloftes.
Niet leveren, na eindeloos mailen verzocht om geld terug te storten maar nee ik kreeg een ander produkt, waar ik niet om gevraagd had. Na nog meer mailen kon ik het dan eindelijk terugsturen maar moest ik zelf de verzendkosten betalen, plus de oorspronkelijke verzendkosten, 13 piek kwijt voor niets. En ervaring met Dealert maar afwachten of ik ooit de rest van het geld terug zou krijgen. van pure ellende het kutding maar gehouden. Wat een kutsite en wat een waardeloze klantenservice!!!
Sterke punten geen enkel, of mooie beloften doen
Zwakke punten leveren, retourneren en klantenservice
Op 23 okt. 2019 bouwsteentjes gekocht met de verwachte leverdatum 10 november maar zeker voor sinterklaas. Al een aantal keer gevraagd waar ze bleven, ze komen deze week was steeds de belofte.
Op 28 nov. kwam het volgende bericht; Je Kunststof speelblokjes worden *nu* verpakt. De automatische track& trace mail volgt vanavond of morgenvroeg. Je pakket kan je morgen, vrijdag 29 nov. en/of overmorgen 30 nov. verwachten.
Dank voor je geduld! We liepen een aantal werkdagen vertraging op met de afhandeling van je bestelling.
Op 2 december nog steeds geen blokjes, geen trackingcode. Hier bestel ik nooit meer
Na plaatsing van dit bericht op 3 dec. 's avonds plotseling een mail met trackingcode. Ze worden de 4e bezorgd. Op 4 dec. heeft postnl het pakket nog niet binnen volgens de tracking site.
4 dec. Ik meld het maar weer eens aan dealert. En weer bemoedigende woorden;
Karin C (Dealert)
4 dec. 13:44 CET
Goedemiddag,
Het is onderweg! Hopelijk nog op tijd voor Sinterklaas...
Met vriendelijke groet,
Karin
Dealert.nl klantenservice
Ik meld dat het nog niet eens bij postnl is. Ook nu weer houden ze bij dealert de moed erin.
Karin C (Dealert)
4 dec. 14:32 CET
Het is toch 5 december Sinterklaas ;)?
Met vriendelijke groet,
Karin
Dealert.nl klantenservice
Maar ook op 5 dec. ligt er nog niks bij postnl, en ook niet in onze brievenbus.
6 dec. het is binnen. Ik bestel voortaan wel weer zelf bij aliexpress
Sterke punten Het personeel blijf positief over zichzelf
Bestelling niet verstuurd, ook geen geld terug, aan het lijntje gehouden
Eind oktober een deal besteld, heel lang niks gehoord. Zelfs na de verwachte leverdatum niks gehoord. Na wat contact heen en weer zou ik de bestelling kunnen annuleren. Heb na enkele weken nog steeds mijn geld niet terug. Doen alleen maar loze beloftes.
Waardeloos
Niet leveren, na eindeloos mailen verzocht om geld terug te storten maar nee ik kreeg een ander produkt, waar ik niet om gevraagd had. Na nog meer mailen kon ik het dan eindelijk terugsturen maar moest ik zelf de verzendkosten betalen, plus de oorspronkelijke verzendkosten, 13 piek kwijt voor niets. En ervaring met Dealert maar afwachten of ik ooit de rest van het geld terug zou krijgen. van pure ellende het kutding maar gehouden. Wat een kutsite en wat een waardeloze klantenservice!!!
Sterke punten
geen enkel, of mooie beloften doen
Zwakke punten
leveren, retourneren en klantenservice
Aan het lijntje houden. Veel beloven weinig geven doet de klanten van dealert in vreugde leven.
Op 23 okt. 2019 bouwsteentjes gekocht met de verwachte leverdatum 10 november maar zeker voor sinterklaas. Al een aantal keer gevraagd waar ze bleven, ze komen deze week was steeds de belofte.
Op 28 nov. kwam het volgende bericht; Je Kunststof speelblokjes worden *nu* verpakt. De automatische track& trace mail volgt vanavond of morgenvroeg. Je pakket kan je morgen, vrijdag 29 nov. en/of overmorgen 30 nov. verwachten.
Dank voor je geduld! We liepen een aantal werkdagen vertraging op met de afhandeling van je bestelling.
Op 2 december nog steeds geen blokjes, geen trackingcode. Hier bestel ik nooit meer
Na plaatsing van dit bericht op 3 dec. 's avonds plotseling een mail met trackingcode. Ze worden de 4e bezorgd. Op 4 dec. heeft postnl het pakket nog niet binnen volgens de tracking site.
4 dec. Ik meld het maar weer eens aan dealert. En weer bemoedigende woorden;
Karin C (Dealert)
4 dec. 13:44 CET
Goedemiddag,
Het is onderweg! Hopelijk nog op tijd voor Sinterklaas...
Met vriendelijke groet,
Karin
Dealert.nl klantenservice
Ik meld dat het nog niet eens bij postnl is. Ook nu weer houden ze bij dealert de moed erin.
Karin C (Dealert)
4 dec. 14:32 CET
Het is toch 5 december Sinterklaas ;)?
Met vriendelijke groet,
Karin
Dealert.nl klantenservice
Maar ook op 5 dec. ligt er nog niks bij postnl, en ook niet in onze brievenbus.
6 dec. het is binnen. Ik bestel voortaan wel weer zelf bij aliexpress
Sterke punten
Het personeel blijf positief over zichzelf
Zwakke punten
Het runnen van een webshop